Виховна робота з математики
Давнім римлянам приписували слова:"Корінь навчання - гіркий". Але навіщо навчати з гіркими та марними сльозами того, чого можна навчати весело? Кожний вчитель мріє про те, щоб його предмет учні любили і чекали уроків із нетерпінням. Один з методів створення такої атмосфери - організація виховної роботи з предмету.
У своїх працях великий педагог Л.Виготський писав: "Дитина не тільки готується до життя, вона вже живе, а про це часто забувають ... і це забуте, незаймане життя дитини нагадує про себе тими негативними рисами характеру, про які вчитель не знає, звідки ж вони взялися, він же сіяв вічне, добре, але ці паростки засохли, притлумлені роскішним ростом інших рослин, які сіяло життя і жадібно сприймала душа дитини, подібно до родючого грунту, який якщо на ньому не ростиме пшениця, обов'язково з'явиться бур'ян".
Залучаючи учнів до участі в іграх, конкурсах, змаганнях, вікторинах, предметних вечорах та тижнях, учитель у нетрадиційній, цікавій для школярів формі може перевірити міцність та глибину засвоєння вивченого і виявити, які саме питання потребують роз'яснення та закріплення.
Виховний захід "Міс математика".
Поряд із традиційними конкурсами, які проводяться на звання "Міс", учениці мають використати і продемонструвати свої знання з математики.
Позакласний захід з математики "Слабка ланка" (для учнів 6 класу)
Мета: розвивати кмітливість, впевненість у власних силах, вміння міркувати, орієнтуватися у математичних термінах та швидко давати відповіді на питання; вчити усвідомлювати важливість одержаних знань, зокрема з математики; через гру виховувати дисциплінованість, повагу до товаришів.
Математичний калейдоскоп.
Це сценарій математичного вечора, на якому проходить змагання між двома командами. У перервах між турами демонструються жартівливі сценки, проходить презентація "Гранітна опора наук", працює "Математичний кіоск", гуртківці показують математичні фокуси, навчають правил швидкої лічби, показують, які задачі розв'язували у давнину.
Мета. Розвивати інтерес учнів до математики, показати практичні значення математичних знань, зв'язок математики з іншими сферами життя; розвивати логічне мислення, активність, уміння застосовувати знання у нестандартних та змінених ситуаціях; поглиблювати знання з математики; виховувати пізнавальний інтерес до предмету.
Математичний розумник
Захід, створений на основі відомої гри "Самый умный". Розрахований на учнів 5 - 6 класів. Окремі учасники змагаються за звання "Найрозумнішого учня". Література: "Позакласний час" № 4 2011 року.
Математичний атракціон
Захід, розрахований на учнів 4 - 5 класів. Розроблений у формі математичних змагань між командами учнів 4-го та 5-го класу. Крім звичних математичних конкурсів (вікторини, цікавих задач) запропоновано конкурси: кращий художник, математична аплікація, загадки із сірниками.
Давнім римлянам приписували слова:"Корінь навчання - гіркий". Але навіщо навчати з гіркими та марними сльозами того, чого можна навчати весело? Кожний вчитель мріє про те, щоб його предмет учні любили і чекали уроків із нетерпінням. Один з методів створення такої атмосфери - організація виховної роботи з предмету.
У своїх працях великий педагог Л.Виготський писав: "Дитина не тільки готується до життя, вона вже живе, а про це часто забувають ... і це забуте, незаймане життя дитини нагадує про себе тими негативними рисами характеру, про які вчитель не знає, звідки ж вони взялися, він же сіяв вічне, добре, але ці паростки засохли, притлумлені роскішним ростом інших рослин, які сіяло життя і жадібно сприймала душа дитини, подібно до родючого грунту, який якщо на ньому не ростиме пшениця, обов'язково з'явиться бур'ян".
Залучаючи учнів до участі в іграх, конкурсах, змаганнях, вікторинах, предметних вечорах та тижнях, учитель у нетрадиційній, цікавій для школярів формі може перевірити міцність та глибину засвоєння вивченого і виявити, які саме питання потребують роз'яснення та закріплення.
Виховний захід "Міс математика".
Поряд із традиційними конкурсами, які проводяться на звання "Міс", учениці мають використати і продемонструвати свої знання з математики.
Позакласний захід з математики "Слабка ланка" (для учнів 6 класу)
Мета: розвивати кмітливість, впевненість у власних силах, вміння міркувати, орієнтуватися у математичних термінах та швидко давати відповіді на питання; вчити усвідомлювати важливість одержаних знань, зокрема з математики; через гру виховувати дисциплінованість, повагу до товаришів.
Математичний калейдоскоп.
Це сценарій математичного вечора, на якому проходить змагання між двома командами. У перервах між турами демонструються жартівливі сценки, проходить презентація "Гранітна опора наук", працює "Математичний кіоск", гуртківці показують математичні фокуси, навчають правил швидкої лічби, показують, які задачі розв'язували у давнину.
Мета. Розвивати інтерес учнів до математики, показати практичні значення математичних знань, зв'язок математики з іншими сферами життя; розвивати логічне мислення, активність, уміння застосовувати знання у нестандартних та змінених ситуаціях; поглиблювати знання з математики; виховувати пізнавальний інтерес до предмету.
Математичний розумник
Захід, створений на основі відомої гри "Самый умный". Розрахований на учнів 5 - 6 класів. Окремі учасники змагаються за звання "Найрозумнішого учня". Література: "Позакласний час" № 4 2011 року.
Математичний атракціон
Захід, розрахований на учнів 4 - 5 класів. Розроблений у формі математичних змагань між командами учнів 4-го та 5-го класу. Крім звичних математичних конкурсів (вікторини, цікавих задач) запропоновано конкурси: кращий художник, математична аплікація, загадки із сірниками.